دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1396 - 14:19

تقدیر داوران پیشکسوت کشتی از رحیم عظیمی در منزل افشین پیروانی 

شماری از داوران پیشکسوت کشتی کشور در منزل افشین پیروانی گرد هم آمدند و از استاد رحیم عظیمی رییس پیشین کمیته داوران فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.
کد خبر : 230537

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، رحیم عظیمی که پدر همسر افشین پیروانی است، 20 سال در بالاترین سطح کشتی جهان و در سه المپیک قضاوت کرده است و دوران بازنشستگی را در یکی از ایالات‌های آمریکا سپری می‌کند. او از مفاخر داوری کشتی ایران به شمار می‌آید.


عصر دیروز شماری از داوران پیشکسوت کشتی کشور از جمله عباس نمازیان، عیسی ایرانی، ابراهیم نیک سرشت، پرویز عرب، یوسف سائقی، عزیزالله اطاعتی، محمدشاکر سپاسگزار، حجت الله گودرزی، حسن شریف، حبیب استحمامی و منصور چناقچی، به خانه افشین پیروانی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران رفتند و با اهدای لوح از پدر همسرش استاد رحیم عظیمی به پاس بیش از 50 سال خدمت به جامعه کشتی ایران تقدیر کردند.


در متن تقدیرنامه داوران پیشکسوت کشتی کشور خطاب به رحیم عظیمی رییس پیشین کمیته داوران فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران آمده:


خداوند مهربان راشاکریم که این توفیق را نصیبمان کرد تا یک فصل زیبای زندگی را به بهانه کشتی با هم ورق بزنیم تا به ارزشمندترین ورقش برسیم؛ روح قدرشناسی.


درود می فرستیم بر شما که در جای جای کشتی ایران ردپای همت و پشتکارتان موج می زند و تا ابد به یادگار خواهد ماند. امید که یاد و حضور شما امیدبخش جوانان این مرز و بوم در سایه رحمت الهی باشد. از درگاه ایزد منان عزت، سلامت و تداوم حضور شما را خواهانیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: افشین پیروانی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب